marți, 27 ianuarie 2009

A fi profesor-o adevarata provocare

Pentru a putea fi un bun profesor trebuie sa fii in acelasi timp si un bun cunoscator al psihologiei umane. Comunicarea este cuvantul de baza in aceasta profesie. Elevii trebuie sa fie captati de ceea ce li se comunica si sa demonstreze ca sunt interesati de informatiile primite. Nu este usor sa stabilesti o relatie deschisa cu copiii si mai ales sa o mentii.
Tinerii din zilele noastre tind, inca de la varste fragede, catre o rebelitate, o atitudine de neinteles. Li se pare ca toata lumea e a lor si in jur toti actioneaza la comanda lor. Singurii care pot sa mai stopeze cat de cat aceasta tendinta sunt parintii si profesorii. Doar prin colaborarea acestora se vor obtine rezultate optime in ceea ce priveste viitorul adolescentilor.

2 comentarii:

  1. Educatia din familie si apoi, cea din scoala, poarta vina pentru esecurile de mai tarziu ale copiilor de acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere